
ByeBye ISDN, Hello VoIP! 5 redenen om nu over te stappen.
ByeBye ISDN, Hello VoIP! 5 redenen om nu over te stappen. Het is al een tijdje gaande, de verschuiving van ISDN naar VoIP (voice over IP), oftewel bellen over het internet. Vanaf 2019 wordt ISDN zelfs geheel uit gefaseerd en zal het dus niet meer ondersteund worden....
Lees meer
Contact of contract? De klantbehoeften opnieuw leidend maken
Contact of contract? De klantbehoeften opnieuw leidend maken Stilzwijgende verlenging, lange looptijden, tussentijdse indexatie – veel bedrijven merken dat ze bij het aflopen van hun contract aanmerkelijk duurder uit zijn met hun printservice, telefonie of autoleasing...
Lees meer
En de winnaar is….3 jaar!! 82% van de ondernemers wil liever geen contracten langer dan 3 jaar
82% van de ondernemers wil liever geen contracten langer dan 3 jaar Uit onderzoek blijkt* dat veruit de meeste organisaties niet zitten te wachten op langlopende contracten. Onder het juk van de lagere prijs accepteren ze die contracten uiteindelijk toch. Dat is een...
Lees meer
Bedrijven betalen miljoenen te veel voor printservices!
Bedrijven betalen miljoenen teveel voor printservices! Veel bedrijven gooien bakken geld over de balk met hun printoplossingen. Het leasen van multifunctionele printers en copiers gaat vaak via langlopende contracten met ondoorzichtige voorwaarden en...
Lees meer
De 10 vragen die we vaak vergeten te stellen bij het afsluiten van contracten voor printers en copiers.
De 10 vragen die we vaak vergeten te stellen bij het afsluiten van contracten voor printers en copiers. We zijn steeds digitaler, maar stiekem verbruiken we nog heel veel papier en is er geen kantoor zonder een printapparaat, kopieer- of scanmachine. Uit recent...
Lees meer
Ga CLEVER om met GDPR/AVG
GA CLEVER OM MET GDPR/AVG Per 25 mei 2018 verandert er veel op het gebied van privacywetgeving (GDPR/AVG). Dit zorgt er onder andere voor dat u als organisatie meer verplichting heeft bij het verwerken van persoonsgegevens. Maar wat zijn die gegevens nu? Waar...
Lees meer
Opgelet! Ondernemers weten vaak niet waar ze voor tekenen
De 3 belangrijkste aandachtspunten voor een zakelijk contract.
Het is eigenlijk gek. Bij de onderhandeling over een prijs zijn we meestal heel scherp. Kan er niet nog wat vanaf? Hoe kunnen we nog korting krijgen? Is de prijs-/kwaliteitsverhouding wel oké? Terechte vragen. Maar zodra het erop aankomt dat we de details in moeten duiken of de addertjes onder het gras moeten zien te vinden, dan zijn we ineens een stuk minder scherp.

De grote kantoorfrustraties van Nederland: zo pak je ze aan!
Je bent ze vast tegengekomen: bedrijven waarvan je voelt dat de voorwaarden, service en prijs niet meer passen bij deze tijd. Of die alleen maar leveren en verder niet meedenken en nog erger, niet thuis geven als je een probleem hebt. Wij doen dat anders. Slimmer.
Lees meer